Sophie

- Mer än du förtjänar!

Försäkring?

Kategori: KUL

Imorse gick jag och henke upp vid åtta för att städa & fixa för att hans kompisar skulle komma för att plugga?
Värt att städa då:) haha jaja...

Runt halvtiotiden tog jag en promenad hem och på den korta 15 minuters promenaden hann jag se en del roliga saker:
Först går jag förbi ett dagis där en liten kille står o vinkar till mig så sött.
Nästa grej jag går förbi är en lågstadieskola där de är värsta fotbollsmatchen på gång och en tjej dribblar förbi ALLA killar, grym!
Går lite till och kommer då till en högstadieskola , där står fyra coola killar och snackar lite sådär coolt " då sa jag fuck you till han, och tänkte slå han.."
haha kom på mig själv stirra med största ögonen på han när han sa sådär..

haha lite coolt att dom blev äldre & äldre ju längre jag gick - ah ni fattar..

Idag ska jag ha mitt jympapass igen , dansung passet blev inställt så jag ska köra mitt jympapass! Kul!
Efter det ska jag kanske jympa om jag hinner få en biljett annars blire gym!

Ikväll har jag inget planerat så det blir att tat lugnt :).

Imorgon blir det ett besök på jobbet då jag måste göra lite tester och lyssna på info om försäkringar som vi
säljer..


Nu kom det  ett par snygga sotare förbi så ska kolla in vafan dom vill..Kanske vill dom sota?

Äh vi hörs !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: