Sophie

- Mer än du förtjänar!

fan fan fan

Kategori: KUL

min träna jätte mkt dag blir inställd , förkylningen som jag kände av igår har brutit ut totalt , hela huvudet är cptungt och jag hostar och har ont i halsen. FAN DÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.
jag som skulle träna.
Mennnnnnnn , nu får jag tat lugnt ett par dagar, måste bli frisk till nästa vecka, då ska jag köra mega mycket träning , då ska jag tammefan vara på friskis en heldag , från de att dom öppnar tills att dom stänger varje dag..

hoppas fan jag kan hålla i jympan på lördag nu också.. borde kanske inte?
ååååh damn you som smittat mig!!!!!!!!!!!!!

jaja, tror nog jag orkar ner på stan en timma med sara iaf , sen ska jag till apoteket - hem o kurera mig och bara ta de lugnt ,hoppas henke vill umgås ikväll fastän jag är förkyld..


eller ne

JAG ÄR FRISK
JAG ÄR FRISK


positiva tankar

fan jag är ju frisk nu

(okej inte direkt....)


vi hörs sen alla jävlar!!!

och ni som är pigga o friska- FAN RÖR PÅ ER ,,, för min skull!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: