Sophie

- Mer än du förtjänar!

träning

Kategori: TRÄNING

Förra veckans träning:
mån-
tis-
ons-juniorjympa + benpass
tors-dans+rygg/biceps
fre-mage
lör-juniorjympa
sön- axlar/triceps
jäkligt dålig vecka.
Men den här kommer bli bättre


Mån - dans & ryggpass(tungt som fan körde jag=D)
Tis - Bröst
Ons - ben
Torsdag -kondition, danspass + axlar/mage
Fredag - biceps/triceps
Lördag - kondition
Söndag - blandpass ben/triceps/axlar !!!

Måste lägga in något extra konditionspass så jag kan börja förbränna!



shit, snart är det januari och då ska jag springa minst 4 gånger i veckan + simmar!
Jag ska slimma till mig - för blir jag lättare orkar jag med min kropp bättre och då kommer jag kunna springa snabbare på tjejmilen!
Helvete va jag ska slå min förra dåliga tid!

Nu ska jag kolla lite julkalendern sen fixa iordning mig vid halv ett ska jag käka med andre sen blir det
plugga lite , söka lite grejer osv!

Men längtar till träningen kl seeeeeeeeeex!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: