Sophie

- Mer än du förtjänar!

puss

Kategori: LOVE ♥

Vill inte sova själv inatt, men skulle bli så drygt att ta bussen till jobbet imorgon...

Helloo!!!!!!!!!!!!!
Idag har jag jobbat 8-16 , sen var det meningen att jag skulle ha danspass17-18 men det blev inställt då
en stackars lite tjej kom dit helt ensam.
SÅ  istället gled jag ner på stan och köpte de sista julklapparna.

Nu ska jag slå in alla och bara mysa med mig själv.

Imorgon jobbar jag 830-1330 sen ska jag fira jul hos min faster ,sen hos min mormor.
Saknar henrik redan............. hatar att hans jävla föräldrar bor i JÄVLA SALA.:( !

Jaja , julafton imorgon och jobb hela helgen , så det blir inge röjjröjj för mig inte - jag ska sova igen alla
timmar jag missat i hela mitt liv ist!

Ikväll känns det som om jag kommer kunna somna i tid iaf, har mått dåligt på jobbigt och varit riktigt snurrig
hela dagen, blött näsblod och druckit hinkar med vatten.

så ja jag skulle kunna somna nu , men måste fixa allt för imorgon, ska bara läsa lite bloggar.

GOD JUL
- IGEN

Kommentarer


Kommentera inlägget här: