Sophie

- Mer än du förtjänar!

prinskorvar

Kategori: KUL

Tjenare alla monsterdiggare!
Nu sitter jag på jobbet och har lunch - helt ensam men idag gjorde det inget, jag skulle ändå platta håret - fixa mig osv!

Idag är det julbord med jobbet , det ska bli mysigt, OCH GOTT!!! åååh prinskorvar!!!!

haha igår åt jag och henke pizza det var gott.
Jag skämde dock ut mig över 10pers inne på pizzerian men det är en annan femma(fråga om femman om ni vill höra)....


Ska fixa till mig lite till sen ner och jobba!

Just nu har jag en sån bra jobbajobba känsla att jag bara vill ner och jobba även om jag har 20minuters rast kvar!

Men ha en bra lördag hörrnii!

ps.
glöm inte bort jultävlingen jag lagt upp!!!! ni kan ju förtusan vinna en julgoodiebag(haha det är faktiskt bra grejer)
ds

Kommentarer


Kommentera inlägget här: