Sophie

- Mer än du förtjänar!

Otacksamma jävlar!

Kategori: KUL

blir fler och fler läsare men färre och färre som kommenterar!
Har alla tappat skrivförmågan eller?
IDIOTER!!


okej riktigt så illa är det inte , vill ni inte så behöver ni inte!!


Igår kväll blev det en danskväll på friskis ett par timmar och idag ska jag dit och pumpa upp mina armar!
Sen blir det nog lite mys med henki!

Vill också ner på stan om ett tag , men så tråkigt att dra ner ensam, någon?



Imorgon blir det jordens stressigaste dag!!

gå upp vid 8 , vara på friskis vid 9 fixa inför Juniorjympa avslutningen, 10-11 ha julpasset
11-1130 fika med dom och tack för iår osv.
12-1830 jobba
1845-???? befinna mig på Bmb för julbord med härliga jobbet!

Men det ska nog kunna funka sig!!

Nu ska jag sminka mig lite, har inget annat att göra:P

Kommentarer


Kommentera inlägget här: