Sophie

- Mer än du förtjänar!

Julkalendern

Kategori: KUL

Hello!
Hur mår ni? jag mår bra, men fryser lite bara det är faktiskt -20 grader!!

I måndags jobbade jag 12-20:30 och efter det tog jag bara det lugnt med henke , blev ingen träning....

Igår vaknade jag runt tio, drog ner på stan och köpte lite julklappar,julpyssel till henkes lägenhet
och fikade med Linn på brynolf bagare!

När jag sen kom hem från stan så pyntade jag i henkes lägenhet, de blev rött & jätte mysigt!
Gjorde även lite vinglögg som stod varmt på bordet i fina nya glöggkoppar när han kom hem.

Vi kikade på film, käkade gott och myste en jävla massa!

Idag vaknade jag runt nio och har nu hunnit kollat på årets julkalender - första avsnittet , och det verkar helt okej!
älskar julkalendern - de är julkänsla.

Vilken julkalender tycker du är bäst?

Nu ska jag fortsätta smaska på min proteinsmoothie och sen om ett tag ska jag hem till min far & sen avslutning på MIN juniorjympa med massa godis och lite julmust =) ska även köra ett benpass!.
Ha det!!


2010s JULKALENDER!

Kommentarer

  • Theres säger:

    pelle svanslöss e bra

    2010-12-01 | 12:55:50
  • Malin säger:

    va mysigt det lät med pynt och glögg:) Mysteriet på greveholm är bääsaste! :D

    2010-12-01 | 13:07:49
    Bloggadress: http://malinthunblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: