Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jultävling

Kategori: KUL

Fyfasiken vilken härlig morgon jag har haft..
Stiger upp kvart i sju och går ner mot tvättstugan, månen lyser klart och jag sätter igång och tvättar.
Kvart över sju börjar julkalendern och jag tänder ett litet ljus och dricker nybryggt kaffe, mmmmm!

Efter ett litet tag går jag ner och hänger upp tvätten och sen dess har jag myst massor med Henke
och kollat på reprisen av Så mycket bättre!

Fan vilken bra morgon måste jag säga er!
Okej tvätta är inte det roligaste men hur jobbigt är det egentligen? inte så värst jobbigt va!

Så mycket bättre är mitt favvoprogram, julkalendern får mig att känna mig trygg pga
den härliga julstämningen den ger mig!
Och jag älskar ljusssss det är så mysigt!
OCH så Älskar jag henke också!!!!!!!!!

Tror inte någon förstår hur bra min morgon har varit:)
Hoppas dagen fortsätter lika bra och mysig!


Som rubriken säger så är jag sugen på en tävling, läsarstatisken har höjts rejält och jag
är på riktigt bra humör idag så tänkte starta en tävling!!

Men nu har jag funderat lite på vad för tävlingen det skulle kunna vara och kommit fram till:
En julgoodiebag (med massa mysiga julgrejer - helt klart värda grejer) kan man vinna och för att vinna ska man:!

Tävlingen :
*Du måste ha en blogg

*Skriv i ett inlägg i din blogg:
-där en länk till mig finns med
-varför du vill vinna
- och svara på följande frågor(i inlägget - inlägget kan raderas när tävlingen är slut!):
1.Vad heter min mamma?
2.Vart jobbar jag?
3.När fyller jag år?
(alla svar kan hittas i bloggen eller på facebook)
*kopiera sedan texten och skicka den till min mail: [email protected]
* Sedan en liten kommentar här under att du är med och tävlar om JULGOODIEBAG!

Tävlingen håller på till lucia (13 december)
Priset skickas till vinnaren samma dag!

Så kom igen nu!!
TÄVLINGEN BÖRJAR NU!


Kommentarer


Kommentera inlägget här: