Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jobbintervju

Kategori: KUL

Idag gick jag upp vid nio , käkade lite frukost och begav mig sedan till friskis.
Väl där var jag på Lindas sista medelpass(hon ska flytta tillbaka till sin hemort örebro).
Efter passet gick jag in på gymmet och körda axlar/mage
OCH HELVETE  vilket axelpass det blev, fick fram ådror, jag stonkade och lyfte nästan 5kilo mer än va jag brukar köra!

Efter all härlig träning fixade jag mig på friskis, fick ett samtal om att intervjuen var framflyttad en timma..
Mer tid för mig att fixa mig , sköönt!
Gick från friskis rocklunda ner mot stan där intervjuen skulle vara.
Var där ett tag , fick berätta lite om mig själv osv - ja ni vet!!

Skulle sedan ha danspass men tiden rann iväg och jag var tvungen att ställa in, känns inge bra men jag
tar faktiskt jobberbjudanden före friskispassen, iaf så som det ser ut nu när jag inte kommer få så mycket
jobb på netonnet...

Kom hem och käkade - var sååå hungrig!!!
Tittade lite på tv, myste med katterna och bara tog det lugnt och det var riktigt skönt!

Nu har henke dragit iväg och repat med sitt band och jag ska glo på tv;D !!

Fan , en chipspåse skulle inte sitta fel nu , typ grill & peppar eller typ..... dill & gräddfil!!!!!!!!!!
IMORGON, IMOROGN DÅ JÄVLAR!!


Önska mig lycka till att jag får jobbet , dock är det bara deltid men hur bra är inte de?
Bättre än extra & timanställd !


undrar ni om jultävlingen? ne tänkte inte de heller...
Puss


(vilken kula va? - jaa bilden är tagen med en webcamera)


Kommentarer

  • ellii säger:

    aa typ alltid låttexter, är inte så uppfinningsrik när det gäller rubriker!

    2010-12-17 | 17:12:54

Kommentera inlägget här: