Sophie

- Mer än du förtjänar!

Gym

Kategori: TRÄNING

PÅ gymmet :

Gymmaren: gymmar över 3ggr i veckan och vet vad den gör .

Ovane: "Jag tänkte köra en gång i veckan och försöka bli starkare".

Stressaren: Stressar igenom övningen så snabbt att denne skulle lika gärna kunna sitta hemma i soffan...

Strosaren: Går runt på gymmet, snackar lite, fyller på vattenflaskan & chillar i maskinerna.

Kolla mig: Såna som bara går och spänner på sig (även om dom ej har något att visa).

Vane gymmaren: Är ofta på gymmet, kör sitt race och tränar för att nå ett mål.

Överkroppen: Tränar bara överkroppen, spänner sig och har allt för stora byxor(för att dölja dom småsmåbenen).


Jag tycker att...
Bara man rör lite på sig när man är inne på gymmet så är det bra:)
Men , jag föredrar den vane gymmaren eftersom jag är den själv!!

hejohå , nu ska jag jag gå!



Kommentarer


Kommentera inlägget här: