Sophie

- Mer än du förtjänar!

Fan

Kategori: LOVE ♥

Skrev dit rubriken och tänkte skriva av mig lite hur jag känner just nu osv.

TRÖTT - på de mesta
ARG - på dom flesta
BESVIKEN - på många
ENSAM - vart är alla
KÄR - oj va härligt
KÄR - fan jag hatart
TOM - ...
FULL - av för mycket att göra men änå inget helt liv
GLAD - för att jag har dom jag har som finns där
LEDSEN - ger så mycket får så lite
PANK - jag vill ha jobb
RIK - på fett
SAKNAR - för många
SNYGG - mitt hår lägger sig jävligt bra ikväll - den kvällen då man bara sitter hemma och glor på sex and the city.

MEN , jag ska faktiskt inte klaga det finns dom som har det värre, och egentligen så har jag det faktiskt ganska bra!


Blev ett litet onödigt inlägg de här men var tvungen att bara uhaidhoasjdiosaj av mig!


nu ska jag fortsätta kolla sex and the city och lyssna på grannarna som har fest.
kanske sticka ner dit och fråga efter chips?

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: