Sophie

- Mer än du förtjänar!

ELLE

Kategori: KLÄDER&SKOR

http://loreal.feber.se/


Fytusan va häftigt att gå på en GALA, och inte vilken gala som helst utan ELLE-galan 2011!
Skulle vara så förjävlarns kul att fixa till sig - smink, hår och KLÄÄÄDER,
tänk er en gudomligt fin klänning! åååh jag skulle nog hyra en häftigt klänning,
kosta vafan det kosta vill.

Jag måste få dom här biljetterna - vinna tävlingen för jag vill bjuda med en vän som jag
glidit isär och hon skulle fan vara vackrast på hela galan(och jag skulle vara nummer 2)
haha, nee fan va grymt.

Tänk om man hade så tur att det vara var jag och en till som tävlade och hon fick alla goodiebags och jag
fick BILJETTERNA!!!!!!!!!!
fattar ni va häftigt det skulle vara att vinna eller?
tänk så många kända häftiga stiliga människor det skulle vara

Nu ska jag fortsätta mitt "askungen" - göra .. att tvätta!
om jag ändå kunde få gå på gala!!!!!!!
om jag ändå kunde få vinna en tävling någongång...................
(tycker synd om mig själv)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: