Sophie

- Mer än du förtjänar!

We can

Kategori: KUL

Lyssnar just nu på E.M.D´s - We can
varför?
jo den är mysig , och de är den sista låten vi har på juniorjympapasset - på vilan - avslappningen!

Igår hjälpte jag då till på ett sådant pass och det gick jätte bra , och jag fick också frågan om att
leda ett EGET PASS PÅ LÖRDAG då dom skulle iväg på nån kurs båda ledarna - jag är inte utbildad ännu men jag ska göra ett försök , är sjukt nervös ,men det kommer säkert gå jätte bra , barnen kan passet så jag kommer kunna ta hjälp av dom:)
så kl 10.00 på lördag har jag mitt första juniorjympapass , ganska skillat då jag inte är utbildad ännu!

Idag gick jag upp runt 10.00 för att städa och diska , de har gått jätte bra och om ca 1h & 30 min ska jag möta upp saris på stan för lite lunch! så nu äre fanimej dags att duscha.
Jag skriver mer senare idag.
Puss


Happy girl

Kommentarer


Kommentera inlägget här: