Sophie

- Mer än du förtjänar!

tjejer är skönast

Kategori: KUL

hahaha, och nej jag menar inte såå som ni tror!

Fyfan vilken härlig dag och vilket härligt gäng,
hade teori och massa praktik, alla var flammsiga , allt var roligt!!!


sen senare på kvällen drog vi ut och åt på en italienskt restaurang , haha så gött och killen som satt med sin tjej
bordet breve ställde in frieriet till en annan dag .. stackarn.

neni , jag berättar mer imorgon , även om klockan BARA är ... kvart i tolv -- ni vet , dra tillbaka en timma!

Nu ska jag sleepa i think..
OOOOOOOOOOH , LOVE CHILD...
PÅ TAL OM CHILD FÖRESTEN,
jag är yngst på dne här kursen och de enda jag hör om dagarna är " aaa så är inte mitt barn utan..." &
" ja en gång när"blabal" skulle göra så så blev de så , haha" OOOOOOOKEJ
skiter i era ungar som säkert är hur goooa som helst ,men hallå!! schäfttt...
jag är fortfarande ungdom , tänk på mig lite!!

hörs imorgon som sagt, lång dag i malmö , kanske en trip till köpenhamn - har så mycket tid över efter kursen slutat oså. får se vare blir.
Pussohej

Kommentarer

  • FotobyDenise [O R D & F O T O] säger:

    Vad har du haft för dig idag då?:)

    Fin och intressant blogg du har:D

    Ha en bra kväll och kika gärna in på min lilla blogg(A);)

    KRAM Denise

    2009-10-26 | 17:32:53
    Bloggadress: http://fotobydenise.blogg.se/

Kommentera inlägget här: