Sophie

- Mer än du förtjänar!

The Proposal

Kategori: KUL

Jag vaknade för ungefär en halvtimma sen , när mamma ringde min mobil , vafan tänkte jag då , men nu känns de bra, orkar inte sova bort HEELA dagen , utan nu blev de bara lite av dagen som gick bort.
Hade fan ställt alarm på halv ett för att jag trodde jag skulle kunna sova längre än de för att jag var uppe och kollade på film inatt.
Filmen jag tittade på var The Proposal! Grymt bra om ni frågar mig , en äkta tjejfilm och man blir glad i hela kroppen av den.
Hhaha låg och kollade på den ganska sent och resten av familjen låg och sov , så när de var något roligt i filmen var jag tvungen att skratta tyst, men de gick sådär... , ett ställe i filmen hörde jag mig verkligen skratta " MOA HAHAHAHA" om ni fattar?
haha de var lite kul , och filmen var mycket kul=).
Sandra Bullock var grym:).

Nu sitter jag här med min havregrynsgröt m fibrer och snorar - är alltid lite "sjuk" när jag vaknar , typ nån allergi eller så.
jaaaajaaaaaa..
Snart blire kolla färjan avsnittet från i måndags så att maten hinner sjunkas ner i magen , sen fixa på mitt rum , hälsa på mamma på dagiset och sen efter de jogga.
Senare ikväll ska det bli lite friskis som sagt=) och ännu senare blire MyYyS! =D

(tänkte lägga in en bild här ,men de vill inte funka så nu fåre vara såhär tråkigt)
ps . jag fixar min bloggs design här i dagarna ..


puss



tokigt det kan bli







Kommentarer


Kommentera inlägget här: