Sophie

- Mer än du förtjänar!

SVAR:

Kategori: KUL

Vissa frågor har kännts som lite påhopp sådär , men jag har svarat ändå , kul att så många ställde frågor;)

Fråga
:ligga i helgen?
Svar:De vet man aldrig =) själv då?

Fråga:Är du kär?
Svar:nej

Fråga:Går det åt mycket toapapper hos dig?
Svar:haha, japp det gör det!

Fråga:Vad tycker du om lädergungor och piskor ? har nämligen hört att lustkällan gubben har varit hos och ville piska dig på rumpan ..
Svar:Eftersom jag haft dildoparty för ett par år sen så vet jag vem som ställer frågan , men jag ska svara på den! jag gillar piskor men inte lädergungor - dock aldrig testat gungan..hah

Fråga:Har hört att du jämnför dig själv med blondinbella och säger att ni har ungefär lika många läsare om dagen. Stämmer det ?
Svar: haha , aldrig sagt så , och det stämmer inte då jag har som högst 60 läsare och blondinbella har några fler.....

Fråga:träffas inte du och Andreas längre? Du skriver inte om honom längre?
Svar:nej det gör vi inte , inte ofta iallafall , vi har aldrig tid samtidigt , jätte tråkigt..

Fråga:varför tränar du så mycket hela tiden du har ju fin kropp , fast du säger att du är fet.
Svar:Jag tränar för att jag vill vara hälsosam och för att jag ska göra lumpen 2011 och vill vara i bra form då. Jag tycker jag har lite för mycket hull ja , men det ordnar jag till snart=)

Fråga:Hur många av dina killkompisar har du legat med?
Svar:jag har fler killkompisar än va jag har tjejkompisar och jag har legat med 2 av ca 10st.

Fråga:Du verkar jö vara ganska kärleksugen.. de skriver du mkt om. Min fråga: Varför träffar du så många, blir dom inte arga när dom vet att du träffar många killar även fast de bara är kompisar? :) dom kanske inte vet nå..
Svar: Ja jag är väldigt kärleksfull av mig :).Skriver jag för mycket om det?- sluta läs! Jag träffar många kompisar , och många av dom är killar , jag tror helt ärligt inte att dom bryr sig något om det eftersom dom flesta av mina killkompisar läser min blogg och då ser dom att jag umgås med andra killkompisar, ingen har än så länge klagat. Jag tror dom är glada att jag har många olika jag kan umgås med.Man kan aldrig få för många kompisar , right?

Fråga:haha smaskiga frågor du fått!
Här är min fråga: Vad pratade vi om på bc i fredagsnatt? HAHAHAHAHAH
Svar: ja jag håller med! bra fråga ,hahaaa den kommer jag aldrig kunna svara på. tyvärr darling;)


Fråga: Vilken är den bästa bästa bästa chipssorten någonsin? om du måste välja en!!
Svar:DILL ESTRELLA kommer aldrig svika , de är en sak som är säker:)


Nu ska jag fortsätta va social med min KILLKOMPIS PETER P!

hejdå

Kommentarer

  • sara säger:

    du glömde svara på min fråga om chips!!!!

    2009-10-08 | 11:10:16

Kommentera inlägget här: