Sophie

- Mer än du förtjänar!

Pasta sås eller pastasås ?

Kategori: KUL

Sitter o chillar i soffan med skön musik , har nyss powernapat lite - sjuukt skönt!!

Igår drog jag och Henke till nya godisbutiken som Elli hade tipsat om. Väl där köpte jag godis för ca 50:- och
bara av att kolla på påsen blev jag mätt - har ungefär 80% av godiset kvar idag.
Vi åkte hem till han och kollade idol , lite film och hade det mysigt.

Fick skjuts till friskan imorse och hade mitt pass , mitt första jympapass , det gick skiit bra och fick
feedback från föräldrarna , kul!


Åkte sedan hem på direkten gjorde en god pasta sås/Pastasås o slängde i mig , sen somnade jag i soffan och har napat där ett tag nu , snart blire duscha - inte duschat än , vidrigt jag vet=)..

Senare ikväll får vi se vad som händer , har flera alternativ!

hej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: