Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nemen

Kategori: KUL

titta här , jag skrive redan nu , snacka om att jag måste ha det  tråkigt här hemma.

Har iaf hunnit äta lite lunch , lite wook , nudlar och champinjoner! Göttt!

Tänkte bara berätta lite för er vad jag ska göra dom kommande härliga veckorna , har
faktiskt ganska mycket bestämt.
Och är ni helt ointresserad så äre väl bara at sluta läsa här då!

V.41 Träna : Mån,tis,ons,tors,lör,sön. Träffa min härliga vän Peter P på onsdag , kolla på premiären av sos gute på  torsdag,.  där på fredagen vare tänkt att dra till örebro o fira Johanna ,men jag får inte tag på vikarie till jympapasset på lördagmorgon där så de blir till att umgås med Henrik på fredagen istället:)
lördagen är det som sagt träning och jympapass som gäller , ska också fira min lilla kusin som fyller år!
söndagen  är det jympapass igen!

V.42 - Träna typ varje dag och så blir det massage där på Tisdagen. Ska nog också kanska få besök av en vän
som heter Johan som bor i karlstad =) Då blir han nog här Fre - sön.

V.43   Måndag  - bara tat lugnt och kanske träffa två kompisar från gotland som kommer till västerås! sen på Tisdag åker jag iväg till Malmö på steg2 jympaledarsak ända tills på söndag =) ska bli sjukt kul!! aldrig varit i Malmö så ska bli kul att virra omkring där som den virrhönan man är!

Vet inte om jag ska fortsätta då jag inte har något uppbokat v.44....

Nu ska jag glo runt lite på fejjan och sen äre dags för att packa alla mina kläder och dra hem till morsan-
de är jobbigt att släpa sig fram och tillbaka vafan , helt olika regler på ställena och jobbigt att alltid bära med sig allt man äger. Menmen , ingen lägenhet för min del än så , jag får stå ut ett par år till med de här....

Ikväll ska jag nog träffa mina favvokissar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: