Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nästa: Malmö

Kategori: KUL

Hellååå där framför den stirrande skärmen!
Hur mår ni en sån här härliga måndag?
Själv mår jag fantastisk bra!

Runt halv elva igår kväll drog jag till Henke för lite chill och lite tvtittande , vi kollade ensam mamma söker som
jag hade missat tidigare på dagen och vi lyssnade muuusika!

Imorse låg jag och drog mig ganska länge men efter nästan en timma kom jag upp , fixade till mig lite och sen
drog vi ut på en promenad , sedan tog jag bussen hem och gjorde mig lite mat - kyckling wook och nudlar - som vanligt . Sedan kollade jag på Vem kan slå Filip och Fredrik , o de var roouligt , sökte föresten till de
programmet , men dom var väl inte så sugna på mig då, konstigt då jag är kvinnliga hulken:),,

Efter det började jag packa och min feta resväska var perfekt för grejerna jag ska ha med mig , allt får plats i den och jag behöver bara en handväska med lite smågrejer i och en dataväska på ryggen , haha , fyfan va mycket packning egentligen , men aja , ska bli as skönt att ha datorn med mig:)
Har lite kvar att packa ,men de fortsätter jag med hos mamma , ska få skjuts dit om ett litet tag och sen får vi se
om jag ska träffa ett par tjejer från gotland som är i västerås på besök :).
Hoppas iaf att jag hinner.
Nu blir det till att fixa de sista så att jag kommer iväg till Mammi!

juste!!! jag fick låna pappas mobil , så jag har en mobil nu , gamla vanliga numret ofcourse!

puss på min huvudvärk som kom jätte olägligt;(  (????? kan huvudvärk komma lägligt???)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: