Sophie

- Mer än du förtjänar!

morgonpromenad

Kategori: KUL

Godmorgon allesammans , se på fan va tidigt sophie är uppe idag!
Ja tror de eller ej så var jag t.om uppe vid halv åtta imorse .


Igår kväll efter träningen och efter omeletten drog jag till Henke, kollade på lite tv , snackade oså.
Iimorse skulle han upp tidigt och jag fick lov att också gå upp då , de blev en promenad på ca en halvtimma hem till mig och sedan fortsatte han till skolan för att fixa lite grejs. De är fan skönt med morgonpromenader=)

Nyss åt jag lite frukost(grönt te vanilj , omelett och torkade frukter) och samtidigt har jag kollat på nicke nyfiken på tvn , de är faktiskt ganska bra:).

Om ett tag ska jag nog ladda hem ett par filmer , vila lite och bara tat lugnt. Senare idag blire jympa och gym på friskis och svettis  , och på tal om träning! jag fick en fråga för ett litet tag sen om de så jag svarar på den här i inlägget eftersom personen inte har länka blogg eller mailadress och jag tycker de är tråkigt att svara i sin egen blogg- kommentargrej. Och vad vet jag, kanske är de fler som vill veta de här...

 Fråga: vad har du för typ av friskiskort? vad tränar du i? hur ser den normala träningsveckan ut för dig? har du några tips hur man bygger upp konditionen?

Svar: Friskiskort: Eftersom jag jobbar på friskis och svettis tränar jag gratis på det jag vill , så jag kan köra både gym och jympa men även spinning!:) Träningskläder: oftast ett par leggings av något slag ett linne och träningsbh! Jag har ingen normal träningsvecka utan de är ganska olika från vecka till vecka , men oftast blire runt 3 gympass , 4 jympapass kanske och promenader och joggingturer, Snart ska jag börja simma också - men de kostar ju pengar ...  Bygga upp Konditionen: jadu , konditionsträning är väl det bästa för att bygga upp den , det beror ju på vad man har för mål , men att träna längre konditionspass i veckan t.ex jogging kan väl få dig att orka mer om du t.ex vill springa långdistans. Det finns så mycket svar på just de här , jympapassen på friskis kan jag iaf rekommendera - min kondition är jätte bra pga passen , ochman orkar vardagen mycket bättre då!



Nu tänkte jag mysa med grannkatterna som precis kom in till oss , haha , och sen så vila mig lite..

pUsS

Kommentarer


Kommentera inlägget här: