Sophie

- Mer än du förtjänar!

Kärlek

Kategori: KUL

Idag hade jag ställt klockan på elva men vaknade utvilad vid tio, de var ganska skönt, äntligen har jag kommit igång med sovrutinerna, iaf så har det blivit mycket bättre! Hoppas jag kan hålla de här nu också.:) .. Igår gjorde jag inte så spec mkt, gymmade runt halv åtta på kvällen, åt lite kyckling och tog de lugnt , skulle träffat kissemissarna lite men så blev de icke:p. Som sagt så vaknade jag i god tid idag så nu har jag hunnit käkat lite brunch, kollat tv och läst lite i tidningen Amelia.. I tidningen fanns det horoskop som alltid stämmer sjukt bra in på mig, alltid! Nu stod det t.ex att jag som lejon har bäst vibrationer med stenbocken.och ja de stämmer apbra;)eller ? Jajaa. Nu ligger jag i soffan och väntar på att jag ska kunna dra ut och springa en mil och slippa få håll.. Imorse vaknade jag med halsont och blev riktigt ledsen när jag kände hur halsen sved.men nu! Nu är de mkt bättre, så de ska fan nog kunna bli lite Jogging för min del . Saknar en speciell stenbock....... Kärlek är mysigt , jag tycker alla ska få uppleva den härliga känslan,.jag med vafan... Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: