Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag är stolt över mig själv

Kategori: KUL

för idag har jag tränat massor och jag har ändå hållt humöret uppe och inte blivit direkt så jätte trött.

Dagens träning: började som sagt med ca 30 mins promenad , sedan runt sju vandrade jag mot friskis - 35 min där, jag jympade i ca en timma och efter det gymmade  jag i 40 min och sedan promenerade jag hem igen - 35 min!
hejja miggggggggggggggggggggg!

haha känns sjukt bra i kroppen alltså , får se om de blir vila eller jogging 5km imorgon på morgonen , sen runt lunch och hela eftermiddagen /kvällen är jag upptagen.
Runt lunch ska jag fixa lite i mitt rum och ringa lite samtal , på eftermiddagen och kvällen ska jag hjälpa friskis
med lite grejer då dom ska ha nån pass.nu kväll , inte så insatt i de där , vet bara vad jag ska göra.

Efter de runt nio blir de antingen hem eller till Henke , jag hoppas på de sista alternativet.

Nu ska jag göra mig lite "kvällsmellis" , behöver få något imagen , fem timmar sen jag åt!


Får se om jag är uppe sent och bloggar lite senare eller om jag somnar efter att jag ätit o duschat...

hörs gör vi iallafall!

puss



Kommentarer


Kommentera inlägget här: