Sophie

- Mer än du förtjänar!

hemmafru

Kategori: KUL

åååh så duktig jag har varit , gick upp runt nio sorterade lite tvätt och sen gick jag ner till tvättstugan ,vart nyss klar och mellan maskinerna har jag hunnit städat toaletten och fixat min garderob/resväska , och oj så bra de blev:) nu blir mama glad!

Nu sitter jag och kollar på Ellen på tv, skön hon är , när det är slut blire att laga lite kyckling , wook och nudlar ,
de är min specialitet de ;) .
Efter de ska jag bara sooofta och kanska kolla nån film , och sen blire till att diska o fixa lite på rummet.
Sen senare ikväll äre ju danspass på friskis och efter de blire gym , sen lär jag däcka ganska fint i sängen...

gud vilken hemmafru jag har kännt mig som idag..
hah

får se om jag uppdaterar lite senare idag:) nu är jag hungrig!

Pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: