Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hej jag heter ångest!

Kategori: KUL

Sådär då , då har man haft en redig fylla igen då . det händer inte ofta kan jag säga och det är väl tur de.

Blue moon igår var väl kul , de jag kommer ihåg iaf , Bc o allt de där andra har jag inte mkt minnen av , men tack alla som tog hand om mig , , och förlåt mamma de ska inte hända igen;) !


Vet inte vad jag mer ska säga , är inte bakis iaf , kanske fortfarande är full?
Hhaa jag levde på ellis pengar igår vilket resulterade i att man shoppade för mycket driicka , hejja oss och
tequila - 6or  med lime , neduuu , de var lite dumt.
Men de är såna här gånger man lär sig att tat lugnt , när ångsten är som bäst så ångrar jag varenda droppe igår ,
borde druckit normalt . Låter lite som värsta fyllot , men har gjort testet på iq.se eller vare va , och
jag låg inte ens näääära riskzonen . Så jag har nog koll;) . bara de att minnesluckorna är för många just nu ,
så har ni något ni vill dela med er av så äre bara att säga till!
haha

jag skäms , och ska tat lugnt nu i fortsättningen , jag hade som sagt roligast efter rosa pantern och de var i början av kvällen , ojojoj..Ångesten tar över , nu ska jag fortsätta trycka i mig mat och bara tat lugnt.


Ikväll blire myskväll med H ! yesss


=)

hörs

Kommentarer


Kommentera inlägget här: