Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hatar tre! 3 , 3 ,3 ,3, 3, 3,3

Kategori: KUL

bajsgrejer äre verkligen!
Nu ska jag förklara mina problem med kontantkort med tre och abonnemang med tre!
med kontantkortet hade jag oftaa problem med själva mobilen , den hängde sig och hade ett eget litet liv,
de kunde också kosta 3 kr för ett sms till en med comviq , medan de kostade 0,50kr till en annan som också
hade comviq.
mJo
Nu har jag abonnemang - dels för att jag ville ha en snyggmobil , men också för att jag vill ringa för så mkt som
jag betalade mobilen för - 300 i månaden. NU ligger mina räkningar på 700-1000:- kr , och de ska de inte behöva göra! , varför kostar de att ringa och smsa till dom som har tre för? de borde väl vara gratis? och måste de var sviiin dyrt till alla andra? vafan tjänar ni på de?
Har en kompis som har tre , hon betalar 199:- i månaden och får 3000 gratis sms, varför har dom inte sagt något
om de til mig för? jag smsar typ hela tiden , till alla , de skulle ju passa mig hur braa som helst , och jag skulle
fortfarande betala av mobilen ca 200-300:- i månadne , och de är vad jag har råd med , då mina päron också har dåligt med pengar så äre inte de lättaste att betala domhär räkningar , och ja jag kan väl tänka efter att inte
skicka så jävla mycket sms , men jag är sån som måste svara , och jag smsar ganska ofta med dom som har tre , men inte faaa-aan äre gratis helller.
aaa som grädden på moset så har mobilen nu i ett par månader lekt med mig , busat med mig , stört mig hela jävla tiden , den hänger sig och helt plöstligt en dag så försvann ALLA sms!! och alla mina program , spel mm.. vafan liksom?
Nuuudå , varför jag skriver allt de här idag då , jo för att nu funkar ingenting , mobilen går inte på de är bara första bilden som syns , ett fult märke av sony ericsson äckelboll , den syns hela tiden o inget annat
syns,,,
jag blir TOOOKIG!!!!!!!!!!!!!!
Har provat allt , tagit ut batteriet ett par gånger, o allt möjligt , jag orkar inte , jag klarar mig inte utan min mobil!!
jag kommer hänga mig , hoppa från balkongen , jadu , något dumt kommer jag iaf göra , itne ta mitt liv , så dum är jag ju inte...

gah , hoppas jag får igång mobilen imorgon , annars vettefan va jag gör , måste få en lånemobil av cptre annars ,
ska ju fan iväg tis-sön till malmö . KUL skare bli.
mm men innan jag kan åka på steg 2 så måste jag ha klarat ett prov , det ska jag göra imorgon , så jag ska snart sova , sen vakna vid tolv plugga till klockan sex och sedan ner till friskis och göra provet, klarar jag det inte får jag en ny chans på måndag , då måste de sitta!

Nu ska jag mysa ner mig i sängen , tänka positivt och bara njuta av att jag faktiskt lever och har det helt okej bra. kanske lyssna lite the sounds också...

Hoppas ni alla läsare har haft en bra helg hittils , de har jag , även om saker och ting inte blir som jag hade tänkt mig , men de betyder inte att de bara blir dåligare när de inte blir som man tänkt sig de kan faktiskt bli bättre t.om....



PS. behöver ni få tag på mig , ring mig hem eller skriv på fb eller här , jag sitter vid datorn nästan hela tiden!

Kommentarer

  • Mikaela säger:

    MEN NEHEEE????



    JAG HAR JU SAGT TILL DIG ATT 3 SUGER ÅSNE ARSEL !!!!

    3 KAN SLICKA MIG I RÖVEN SÄGER JAG BARA!!!



    Jag får jämt sky höga räkningar fast att jag knappt rör telefon fan, och nu är mobilen trasig till på köpet. Och de skulle ju inte förvåna mig om man inte få någon låne mobil när man lämnar in fanskapet heller ..

    2009-10-18 | 17:02:20

Kommentera inlägget här: