Sophie

- Mer än du förtjänar!

Hälsobutiken

Kategori: KUL

Sitter här i hälsobutiken och kör lite zonterapi på mig själv, hittade nå info om de här. Kan säga att de funkar ganska bra. Funkar nog bättre om ett proffs gör det.. Har också nyss legat på spikmattan och trodde nästan att jag skulle somna. Min kropp blev helt mjuk och go och de kändes som om jag bara var en hög med hud och fett:p .. Har haft mycket kunder tidigare idag, men nu börjar de bli lite lugnare. Eller ja, JÄTTE lugnt:p, därför jag haft tid till att ligga på mattan t.ex. Åh så trött jag är! Somnar nog snart.. Slutar om typ en halvtimma och ska då hem och vila och sen käka, och efter de åka iväg och träna -skönt. Blev en kort Jogging tur idag då jag var väldigt seg, så ska bli skönt att röra på sig på riktigt sen:) ne nu jag jag äta lite torkadfrukt. . Vi hörs!puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: