Sophie

- Mer än du förtjänar!

Håller upp ögonen med tändstickor

Kategori: KUL

ne inte direkt , men trött är jag , och pga att en kille låg och shakade asset hela natten , två cm av sängen fick jag hålla till på , vilket resulterade i att min nacke är så förbannat stel idag.

Okej gårdagen:

Fixade mig , och tog tyvärr inga bilder , men de finns bilder på hela kvällen på ellinors blogg eller på saras facebook för er som vet vart dom håller till...

Mötte sedan upp sofie och elli och köpte lite grejer på ica pica , sedan bar det av mot emma , där sara var o sen droppade anna , mikaela och kristina också in=) !
vi drack massa god bål ,spelade ölspelet och vi åt chips!
Sedan ringdes de taxi och sen var vi påväg mot stan och mot konrad , men ... för lång kö på konrad så det blev pluto ist!
Det var nice , tack anna;) !
Dansade och hade oss ett tag och vid två drog vi ut och sedan mot subway där några skulle äta, mötte också
upp henke och hans härliga killgäng och följde med dom till donken, dom tryckte i sig ungefär 40hambugare var och sedan tog vi en taxi hem till henke och där lekte vi lite lekar. somnade runt sex på morgonen och vaknade kl nio pga att man låg längst inne vid väggen(okej , inte inne i väggen men nästan så) , sköönt! NOT.

Låg och drog mig lite där på morgonen o sedan blev det pizza , barnpizza för min del , perfekt mätt blev man , den var inte alls för liten och inte för stor!

Kollade också på en svindålig actionfilm till pizzan, kommer inte ihåg va den heter ens..blurrrrrrrrtrft

Efter de drog jag hem , åt lite käk och började fixa mig inför kvällen med lite ladys ..
först kom sara och josse o hämtade mig o dom drog mot hälla och till pizza hut och åt där och sedan
drog vi o köpte lite dricka osånt , sedan vare dags för det jag hade väntat på hela dagen - passa lilla mimmie the dog med sara :D.
Kom hem till Lena (som äger härliga mimmi) där det var röjjjj! Vi chillade lite och sedan drog dom ut och vi började käka lite chips o kolla på film.
Nu måste jag röra lite på mig så att jag inte somnar, imorgon blire träna massor och sedan fira morfar som fyllt år , åååh massa god mat kommer det bli!!'

pussohej träningsvärk

Kommentarer


Kommentera inlägget här: