Sophie

- Mer än du förtjänar!

Gainomax recovery

Kategori: KUL

Är nog den godaste drycken , speciellt vanilj , men jag har ju inte provat dom andra , så jag vet ju inte!

dagens träning: jogg/spring&powerwalk 1mil lite mer..
dagens mat: kyckling , kyckling och banan
dagens mys: strosa på stan med sofie och sara
dagens drygaste: smsterror från en viss person & smulorna i SÄNGEN!!!
dagens skönaste: massagen på vaderna
dagens sötaste:sofie i sin mysdress!
dagens härligaste: nikko + jobb!
dagens snygging: Henko
dagens godaste: dark mint chokladen och vattenkastanjerna
dagens jobbigaste : ladda mobilen , sladden är glapp
dagens bästa : mamma som köpte gainomax till mig(A)
dagens låt : hela peace and love spellistan på spotify!
dagens sämsta: varför kommer alla deprimerade personer till mig? ALLA??????


kort o gott

nu blire att kolla om man hittar nån film - gör jag de så sover jag inte än på ett tag , annars så
sover jag strax, datorn är överhettad = sophie har haft de booring ikväll.
Längtar tills helgen
Puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: