Sophie

- Mer än du förtjänar!

Fool

Kategori: KUL


Yea, can blame it on you
When I go back on your heart tonight
You made me look like a fool


vänner ska bete sig som vänner=)


Dagen har varit sådär ,vaknade på fel sida fast med lite mys så blev jag gaaanska glad ändå och så  har jag hunnit varit på stan och shoppat födelsedagspresent till två söta töser , och så
har jag tränat ett cirkelfyspass på friskis! de gick sådär , var fan lite trött i kroppen.. jaja , tränade gjorde jag iaf! och nu efter känns det bra!(Y)

Snart ska jag iväg till min härliga vän Andreas och chilla lite! trevligt , var såå längesen jag träffade han , så jag ser framemot det somfan!


imorgon blir det fira emma o lite sofie så de ska bli apnice, lite dricka, massa dans och världens härligaste tjejer också:) YESS!!

ne nu ska jag dra , de får inte bli försent alltså!

Puss på mina vänner

Kommentarer


Kommentera inlägget här: