Sophie

- Mer än du förtjänar!

Du är skön

Kategori: KUL

Igår blev de så att jag drog till mammas killes ute på landet och åt god mat där , sen kom jag till stan och
tog de chill och myyyys!

Idag vaknade jag med mitt vanliga härliga morgonhumör , låg och "ååååade" . men sen blev de bättre:).
Efter de fixade jag i ordning mitt fejs och så bar de av till min lilla kusin smilla som fyllde 3år! stor flicka!

Drog därifrån mot friskis och svettis och värdade på ett familjepass ,oså söta barn de finns alltså=) !
Kom hem och sen gick jag och köpte mig en chipspåse och satt mig framför datorn , efter ett par chips blev jag mätt och då satt jag bara vid datorn och firrade hem lite filmer till mig inatt=)

NYss åt jag en pannkaka fick inte i mig mer , måår så illa, är så mätt , hha säkert all godis som köpte i fredags som har räckt hela helgen:P


Nu ska jag nog duscha om jag orkar och sen vid klockan åtta blire till att kolla på ensam mamma söker och sen ska jag kolla filmerna jag laddat hem, nya wallander och nya johan falk filmen - mjaa kriminal& thriller filmer är min grej!
Hoppas mamma vill köpa min chips , dom vill inte jag trycka i mig.

Blöööh
Puss på dig , du är skön[schöön]

 

 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: