Sophie

- Mer än du förtjänar!

du är ganska tråkig

Kategori: KUL

Snart ska jag ta min cykel och trampa ner mot stan och mot TRE! jag blir tokig , de här måste fixa sig,
jag ska fan iväg på tisdag ,och blir borta i hela 5-6 dagar! är hemma 06.?? nånting på måndag morgon , haha..
fint med natttåg ja! vafan alltså ,jag som skulle plugga all day idag också , ne nu måste jag ut o cykla lite också!
mmmmmmmmmm , älskar när de blir lite motgångar =) de är liksom min grej , speciellt när man har mkt annat att göra . som idag ,,, idag ska jag göra prov , packa packa , oså sova ,kanske träna? och imorgon ska jag på dagen packa all day , sen förbereda de sista, ååh jag är nervös ,hur ska jag hitta i malmö?
haha


måste bara


hahahhahahahahahahahhahahahhahah

jag var tvungen



hörs

=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: