Sophie

- Mer än du förtjänar!

chokladfabriken

Kategori: KUL

Sitter just nu och kollar på fråga olle dokumentären och slappnar av på riktigt för första gången idag, sköönt!
Dagen har då varit händelserik , tränat mycket, ätit lagom och vilat lite , så darför ska det bli såå skönt
att sova i den sköna sängen ikvällllll!

vet inte vad mer jag ska skriva , vi har jympat, gått , jympat , blivit filmade , pulsat & ätit mat & så drack vi
lite .

Är ganska trött nu , så ska väl gå o tvätta bort sminket och borsta gaddarna lite .

jo föresten!!!
frukostbuffén här på hotellet är gudomlig=D=D , dom hade t.om vaniljte!!! min favorit.
Längtar till morgondagens frukost=).

Imorgon så ska dom kolla hur min puls var idag på ett jympapass vi hade , kolla om jag är i toppform eller om
all min träning gått åt ---------! oså blire såklart massa andra träningar oså.
Imorgon blire också, köpa choklad i chokladfabriken och sedan på kvällen ska vi basta o relaxa lite granna..
mmmm så gött de ska blii.
NU kolla klart fråga olle o sen fixa sig för sängen då!

Tjabbarååå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: