Sophie

- Mer än du förtjänar!

AJ MITT KNÄ

Kategori: KUL

LÄSARE jag ljög för er igår... eller det blev ändrade planer , jag var aldrig ute och joggade , jag tog en promenad
istället , 30min , nästa som att sitta stilla alltså, men en vilodag i veckan är faktiskt OK!

Igår drog jag som sagt till friskis och svettis och hjälpte till där , prickade av lite folk som skulle komma och jympa tillsammans - från olika friskis föreningar , och så filmade jag ett skivstångspass, haha känns ganska dumt att bara stå stilla när alla rör på sig så fint... Jaja , efter det kom H och hämtade mig o så köpte vi naturgodis och så kollade vi fråga olle.

Imorse låg vi o drog oss jätte länge i sängen , HUR SKÖÖÖNT SOM HELST!
Sedan hann jag precis med bussen hem och nu här hemma har jag hunnit ätit hamburgare , potatis och wookade grönsaker , en feting måltid alltså:) !
Snart ska jag glo en film och vila mig lite.
Fan va mycket filmer jag har hunnit sett på senaste tiden , tänkte att jag skriver upp dom här , och sen rankar jag dom 1-10 hur bra dom var , så vet ni vad ni ska se för någe;)

Wallander prästen                     7/10
Johan Falk 1                               9/10
Johan Falk 2                               9/10
Johan Falk 3                               8/10
Johan Falk 4                               8/10
New in town                                7,5/10
Adventureland                            8/10
Bring it on -fight to the finish     7/10
Land of  the lost                          6,5/10
The proposal                                9/10
I love you man                             8/10

Tur jag har haft då alla har varit bra, kika på dom vetja! =)
 
Nu blev precis filmen Ghost of girlfreinds past klar , så ska väl se den nu då.
Kan det bli en 10a tro?

Snart drar jag till malmö i 5 dagar..  friskis och svettis utbildning , undra hur fan jag ska hitta i den jävla staden;P
och undra hur mycket packning jag behöver ha dne här gången ... de här räckte inte sist så:

Jaja , en fetare väska och min dator ska med , de är en sak som är säker:) så de kommer säkert bli lite bloggning ifrån Malmö från tis - sön! kanske bloggar jag från tåget också vettni, skillat..

NU blire fan filmtajm..
pusss


Kommentarer


Kommentera inlägget här: