Sophie

- Mer än du förtjänar!

ÄGG

Kategori: KUL

åååh så bra jag mår i kroppen , själen , aa hela jag mår bra!!
Halv åtta till halv nio vare dags för cirkelfys , 10 stationer med olika övningar , 3 varv.
Vid sista varvet och sista övningen började jag tänka " äre ett varv kvar" , " varför är jag inte trött än"..

Jag hade lätt klarat ett fjärde varv , men då hade det varit viljan som hade kört , och ingenting annat!!!
hha , liite trött var jag ju , men bara lite! körde lite ventolin och sedan fick jag energi..

Efter passet drack jag en härlig gainomax vanilj , allltså GOTT ELLER GOTT?? mums alltså!!
(AJMITTKNÄhenke)

Tog bussen hem och när jag kom hem så gjorde jag mig lite gröt och ett ägg och VANILJTE!! mums(:


Nu äter jag mitt härliga ägg och ska snart ladda hem någon film , blev lite sugen på en skräck då Henke och Danne snackade om de efter passet , så de får nog bli en sådan film att titta på i min ensamhet;).
Justja!!! filmen jag tittade på :  Ghost of girlfreinds past , den var helt okej , den går 6,5/10 alltså helt okej
bara de att de var lite konstigt när de kom spöken och pratade med han ,, visst den heter ju ghost of... blabla , men vafan , spökena var ju egentligen levande personer.. aja ..

får se vare blir för film sen då! , får inte somna så sent idag iaf.. imorgon blire hänga med Mikaela på dagen
och sedan Henke på kvällen , det ryktas om att vi ska göra EGNA PIZZOR! wiihoo götttttt=)

Vi hörs kanske senare vaa!
Pussopuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: