Sophie

- Mer än du förtjänar!

-är du nöjd?

Kategori: KUL

- jag är mer än nöjd!

taget från bonde söker fru för något år sen=)

sitter just nu i sängen och glor lite på tv och så blire lite chatt på msn med två av mina KILLKOMPISAR Adam
och Andreas.:)

Idag har jag lunchat med sara som sagt , sen fikade vi med sandra bianca och jois och efter de drog jag hem
och åt lite och powernapade.
Runt sju tiden drog jag mig mot friskis där alla mina friskisfavoriter höll till:
Anna den härliga bruttan och Henrik den mysiga killen:)
Henrik och jag + några av hans kompisar körde cirkelfys som var riiiiktigt jobbigt , anna som är lite latare
körde medelpass;)
haha!
Efter passet körde jag igenom passet som jag ska ha på lördag - SJUKT NERVÖS JAG ÄR , men de kommer nog gå bra=) Tack Anna för att du stannade kvar!

Kom hem , åt lite och har sen dess inte gjort alls för mycket förutom dusch och dator.

Imorgon ska jag och Henrik gymma lite sen blire fredagsmys med han och ett ton gooodis:)

nu ska jag glo premiären av sos gute som jag missade idag sen sova!
Pussiss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: