Sophie

- Mer än du förtjänar!

ZzzZZzz

Kategori: KUL

Sitter just nu och kollar på Top Model och har precis tryckt i mig massa gooooood mat , slängde ihop de jag hittade och de blev gudomligt gott ,kan också ha smakat så gott för att jag var så hungrig.
Nyss var jag och tränade 3 pass i rad och det känns verkligen i huvudet, är helt seg och skulle kunna somna när
som helst.
Tränade som sagt mitt egna pass, ett as härligt medelpass och sen gym, på gymmet mötte jag ica niklas och han pushade mig att göra fler o fler o fleraaaa , så de gjorde jag och jag gjorde det också tyngre för mig själv,
imorgon är träningsvärken det enda jag kommer tänka på=).

Ska fortsätta och kolla på top model nu och sen får vi vad som händer, blir hemma helt själv idag, mys=)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: