Sophie

- Mer än du förtjänar!

Wättah HÄLL ISC gåing UN?

Kategori: KUL

baldlshdiuashdi.

så då har jag skakat av mig alla negativa tankar jag drabbades av igår,
det finns inga problem det finns bara lösningar!
Igår var jag på aloe vera partyt och där drack jag kaffe runt sju tiden det resulterade i att jag inte kunde somna
i tid, så vid 00.00 drog jag ut på en promenad och vid halv tre somnade jag äntligen in - ih va de där lät läskigt, jaja.
Jag ser fan framemot ikväll, förfest dricka har löst sig (tack pappa) och pengar till själva bmb har också fixat sig(tack mamma) älskar er!!!!

Fan de där behövdes verkligen, nu kommer det bli riiiktigt kul girls.. Bara de att jag ska upp vid nio på lördagen och dra mig mot friskis och jympa.. haha kul!!
Jaja

Idag vaknade jag som sagt gaanska sent runt tolv nånting, de gjorde inte så mkt då jag inte kommer kunna sova
ut imorgon!
Vaknade också med hosta och igentäppt näsa, men de är bara skit grejer, jag är frisk!!!!!!!
Ska snart ut och springa/jogga en timma och sen förbi mamma på hennes dagis=) kulkul!
Efter de ska jag hem och fixa mig  - lär behövas då jag ska bli gudomligt sexig, haha, inte för nå speciellt utan
jag ska bara känna mig så inihelvete snyggggggg, då går allt annat bra också=).
så jaa, jag ska bara skaka bort halsen och sen sätta på mig träningskläder och ge mig ut på en
långtur - jaa 1h är fan en långtur..

Imogen Heap – Hide And Seek - grym.

Goseligos och partayyy på er alla!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: