Sophie

- Mer än du förtjänar!

Värmekudde!!!

Kategori: KUL

Hha, men lyckad frågestund, har aldrig haft så många läsare som nu dom senaste dagarna / veckorna och inte
en jävel vill öppna sin käft o fråga något , men de är okej=)
Jag dööör inte!Ni är väl helt ointresserade av mig=)

Igår gymmade jag , blev ingen jympa , jag sprang en halvmil där på kvällen ist.
Sen drog jag till Henke och vi kollade på film. Tack för tjipsen!

Idag ska jag ta det chill tills ikväll då blir det träning för hela slanten!
Hade tänkt gå lite på stan men de får bli av imorgon eller så!

Det blir cirkelfys och något jympapass eller gym ikväll , LÄNGTAR!!
FRISKIS OCH SVETTIS!! - (justja , ska berätta om varför jag bytt sophie - (**) saken, får göra de tonight...
har ändå inge vettigt för mig ikväll så..)

nu ska jag värma värmekudden igen, m.,mmmm jag är nog lite beroende!
Lägger man den vid nacken somnar man direkt:)
jag värmer min i 6 min! döhett!


Ett tips till er alla: Om det är något som tynger er gå inte och tänk på de i en evighet!!! Berätta eller prata med någon om det , annars blir det cpjobbigt!
 Nu har iallafall jag lärt mig de!

brr*skaka bort*

väjmeködden nu

Kommentarer

  • E säger:

    Kan inte vi gå på stan tillsammans på lördag istället och köpa present till du vet vem!? :)

    2009-11-12 | 20:51:19
    Bloggadress: http://ellinorclevinge.blogg.se/

Kommentera inlägget här: