Sophie

- Mer än du förtjänar!

Träning är min drog

Kategori: KUL

Idag har jag inte tränat och darför sitter jag här och är skakig och så jävla deprimerad, allt jag tänker på är bara blablablablablaaaaaah.
Imorgon ska vi ut vi alla tjejer , och jag har inga pengar, inget att har på mig och inget att dricka på förfesten
känns inte som att det kommer bli en direkt lyckad kväll dåå och känns bara som om att jag vill dra mig ur och bara sitta hemma i soffan o trycka i mig massa chips..

Aja vi får se hure känns imorgon just nu vill jag gråta och jag fattar inte varför , allt känns bara bajs och jag känner mig ensam just nu..

aaaaaaaaaaaaaaaaah!
Jaja ska iaf kolla på lite paradise hotel nu och sen fortsättningen av filmen The Ugly Truth som jag laddat hem!Började kolla på den innan aloe vera partyt, som faktsikt var mysigt, blev bjuden på aloevera drink och sen massa gottigt fika bröd, me like, nee nu ska jag inte sitta här , ska mysa ner mig i soffan och försöka tagga
till tills imorgon.


aaaaaaaaaaah vill bara vråla lite.
jaja , hörs sen

Kommentarer


Kommentera inlägget här: