Sophie

- Mer än du förtjänar!

Tialott

Kategori: KUL

_______________________________________________
________________________________________________

Idag gick jag upp runt klockan tio åt frukost och packade sedan min träningsväska,
runt elva drog jag mot
friskis och svettis och väl där tränade jag från halv tolv till halv tre,
 ki-balans en timma och sedan gym i två
timmar , känns sjukt bra ikroppen nu!
Åkte hem och lagade till lite kyckling
och sen dess har jag bara suttit här vid datorn och ätit lite melon och tittat på tv (: ..
och vunnit tio kronor på en tialott=D wihooo
Ikväll blire att glo på tv eller nån film och så ska jag mysa lite med värmekudden mot min onda rygg.
Vi hörs sen!
__________
_______________________
____________________________________


Jag vill hoppa fallskärm igen!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: