Sophie

- Mer än du förtjänar!

pusss

Kategori: KUL

Gårdagen var hur bra som helst , jag firrade mat åt mig och henke och han dog inte =), maten blev fan riktigt god=).Sen så åt vi chips och det satt så fiiiiint!!!!!!!


Nu är jag hemma igen och kollar lite på tv, nya robinson har precis börjat, eller ja , reprisen ,kanske ska glo lite på  det medan jag dammsugar och gör det fint här hemma.

Efter att jag dammsugat ska jag bara tat lugnt och sen fixa något att käka, vid halv fyra ska jag dra mig ner mot
friskis och svettis och öva mitt pass jag ska ha nästa lördag, har haft det förut ,men jag vill göra de ännu bättre..
Efter det klockan halvfem blir det medelpass och efter det lite gym, så de blir träna massor ikväll , ME LIKE...

Nu ska jag ta tag i dammsugandet:)

vi hörs säkert sen , jag har inge speciellt att göra ikväll så blir väl mkt datatid då=)

Puss på mina nära och kära=)

Kommentarer

  • Anonym säger:

    vilken av friskisarna jobbar du på? :)

    2009-11-22 | 14:37:17
  • sophie säger:

    sv:Jag kommer ha jympapass på rocklunda i vår , men jag är också ibland på björnövägen och värdar på pass. vem är du=)?

    2009-11-22 | 14:46:29
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/

Kommentera inlägget här: