Sophie

- Mer än du förtjänar!

No, the party dont start until I walk in

Kategori: KUL

Den här låten går på repeat både på spotify och i mitt huvud, jag har t.om gjort en hel dans till den , kanske
kan jag filma dansen imorgon och lägga upp den här? haha naa, vi får väl se med den saken:)
Ke$ha – TiK ToK

Okej gårdagen!
Det började med att sara hämtade upp mig i snygga caben(nej den var inte nedcabad) efter de åkte vi och hämtade upp hennes far och sen drog vi mot ica, mötte upp min härliga pappa och sedan drog jag och sara
hem till Elli, där var också Sofie och dom två brudarna hade redan börjat dricka så de var bara för mig och sara
att också köra på då!!
Runt 19:20 drog vi ner mot Bmb , mötte upp johanna , josse och bianca och sedan köade vi ett tag:)
När vi hade kommit in köpte vi lite dricka och sen chillade vi lite och sedan drog det igång, dans dans dans blev
det och lite mer dricka:) Träffade också härliga vänner & bekanta där!!
Runt tolv var vi alla lite trötta så då åt vi lite mcdonalds och sedan drog vi hem:)

tack GIRLS!!

Somnade sedan hos Henke och imorse gick jag upp tidigt och befann mig sedan på jympagolvet med massa
härliga barn=)

Passet gick bra och efter de så cyklade jag raka vägen hem , åt lite mat och satt mig här.

Snart ska jag börja städa och fixa lite här hemma och sedan ska jag va med Henke, vi ska äta mat och chips
och bara tat lugnt, funkar perfekt för mig , känner mig lite seg från igår faktiskt.

Nu ska jag vila en kvart eller så , sen äre bara att börja städa, det ska bli fint för min lilla mamma=).
Hejj

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    ni skulle kommit till kåren :( fyfan va mycket jag köpte för de va så billigt... ångrar mig nu. 400 spänn slut.

    2009-11-21 | 12:57:19

Kommentera inlägget här: