Sophie

- Mer än du förtjänar!

Nice ass

Kategori: KUL

Ashton Kutcher!
fick jag välja vilken känd person som helst att dejta skulle det bli han , Ashton Kutcher!
Snygg , rolig , charmig , bra skådespelare men också JÄVLIGT SNYGGT ASS, haha=)
Den fick jag nyss se i filmen Spread ( L.A GIGOLO ) som faktiskt var ganska bra:)

Igår satt jag som sagt hemma ensam och suktade efter godis, fick lite sällskap av grannkatten ett tag men sen drog han, precis som killar brukar göra.. hahanejdå..

Kollade lite på Paradise hotell och lite på massa repriser,precis när filmen(spread) laddat klart så frågar H om jag villkomma till han,och jaaa de ville jag...=D

Somnade ganska tidigt och vaknade tidigt och kände mig riktigt utvilad , hur sköönt som helst!
Tog sedan en kvarts promenad hem i det förjävliga vädret och åt lite frukost.
Nu har jag legat o kollat film och bara tagit det lugnt här hemma, men nu börjar det bli dags för lite käk:)
undra vad för gott jag ska göra idag då..

Ikväll blir det träna cirkelfys med josse,kim matte och KANSKE ANNA SOM ALLTID BANGAR, hoppas hon är på
idag, annars jävlar!!!!!!!
men innan de , söka lite jobb


NE NI , magen kurrar ,måste tillaga något.:)
PUSSSSSSSSSS

Kommentarer

  • sophie säger:

    haha,, bra att svenska grammatiken är med mig ;)

    2009-11-23 | 12:51:50
    Bloggadress: http://sophan.blogg.se/
  • Hultan säger:

    haha What tha piiiiiip , jag bangar inte ikväll.

    Ska svettas som en gris. Kommer vara död efter uppvärmningen, men skratta på du, gör det!!!!

    2009-11-23 | 16:58:28

Kommentera inlägget här: