Sophie

- Mer än du förtjänar!

myskväll

Kategori: KUL

Hej bloggen!
Tidigare idag skrev jag på facebook att min dag skulle se ut såhär:
frukost , film , städa , packa , träna.
jag har fan gjort allt, förutom tränat:(..
får se om jag orkar iväg lite senare ikväll , annars så kör jag ett morgonpass imorgon!
ett långt sådant också!
Idag vaknade jag upp hos H klockan åtta!!!!!! lite för tidigt för mig , men jag satt mig på bussen och han
cyklade iväg till skolan.
Väl hemma åt jag som sagt frukost och kollade på film ,men innan jag glodde film så sov jag ett par timmar,
och på dom timmarna hann jag drömma mycket konstigt , dels att jag var på bio med min vän
Mikaela och att vi kollade på filmen Up , och sedan somnade jag i biosalongen och vaknade upp nästa dag och
fick då hjälp av en städerska att ta mig ut , hon gav mig också en biljett så att jag kunde se filmen igen!
sen dess har jag legat i sängen och fått liggsår och hunnit ätit lite kyckling:)

Nu sitter jag och väntar på att mamma och mormor ska komma och hämta mig och all packning,
sedan blire äta något gottigt ikväll(behöver inte vara något onyttigt) och så ska jag glo tv=)
myskväll ! får se om mamma joinar mig;) ! Kanske ska glo filmen up också!! =)hihi

http://open.spotify.com/track/7rIN3DDVfuItt1fHIuPcGd min favorit just nu =) , mysig!!


Hörs kanske ikväll folks!

puss på H



Önskar mig fortfarande de här:   GE MIG!!!!!!

GE MIG!!!!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: