Sophie

- Mer än du förtjänar!

Men slutaaaa glo , säg något om du vill något!!!

Kategori: KUL

Idag skulle jag som sagt träna, blev dock 5h senare än va de var tänkt.
Blev iaf ett medelpass med johannes som ledare och anna som partner och sedan gymmade jag lite.
 

Nu till min rubrik...
Väl inne på gymmet så vare tänkt att köra lite rygg, mage och armar. kom in dit med självförtroende och börja köra, DIIIIREKT får man stirrblickar och de enda jag kunde tänka var " okej ta de lugnt nu , jag orkar inte plocka upp dina äckel ögon från golvet"
EFter ett tag kommer en kille och stajlar med sina muskler och jag håller på att dö av skratt.......
o får ännu mer stirrblickar
Äsch, tyckte dom att jag var lite föör svettig så får dom väl tycka de....


neni, när jag kom hem drack jag lite gainomax vanilj som jag hade suktat efter hela dagen och sedan tog jag det chill.
kollat lite på tv har jag gjort och så har jag fixat lite med cv, personligbrev och blabla...

nu ska jag tänka positiva tankar om mig själv så jag blir på bra humör, en viss person har gjort mig på dåligt humör.
jag ser iaf framemot fredagen=)- girls girls girlssss

 

poooooooositiva taaankar jaaaaaaaaa

Kommentarer

  • lindapoljak säger:

    På dator testerna fick jag en 8a. På styrke testet fick jag pinsamt nog bara en tvåa, nästan en trea, men en tvåa. Måste ta tag i gymmningen känner jag. Konditionstestet fick jag en 8a där med. Och jägar testet tog de inte någon speciell skala utan bara om man klarade och inte gjorde de och jag klarade det. Vad fick du för resultat då? Puss&kram /L

    2009-11-19 | 13:12:27
    Bloggadress: http://lindapoljak.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: