Sophie

- Mer än du förtjänar!

mamma säger

Kategori: KUL

att jag inte har något liv då jag bara tränar , umgås med vänner och sitter vid datorn,
jag håller med mamma.
jag ska fixa mitt liv på måndag - tänkte söka lite jobb ,och fixa allt som måste fixas- fixa mitt första jympapass,
pass, pengar, mobil, datorn, mig själv.

min dator är sjuk  darför kan jag inte sitta vid den för länge nu , så jag kan inte uppdt. för mkt alltså,
kan bara berätta att jag aldrig hann ta en bild på Lukas , hans husse kom och hämtade honom,
får se om jag kansk ehittar en bild på han.
Ikväll har jag inget att göra o de suger lite smått,hoppas H tittar över då blir jag glad.

jag får tillbaka mitt nr :::::66123... på måndag ! då går jag att nås ,eller ja jag kan även nås nu ,
 men har ju pappas nr!
jaja , inget är som det ska just nu , iaf som de känns , såå 
nu ska jag nog bajsa o sen duscha ett par timmar , de är två sköna saker,
en tredje sak som är skönt är sex!

hejdå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: