Sophie

- Mer än du förtjänar!

Lukas

Kategori: KUL

idag har jag vaknat tusen ggr på morgonen , en gång för att jag var kissnödig och en annan gång för att jag
hade drömt så konstigt, massa äckeldjur som kröp I mina fötter!


Nu är jag iaf vaken och det känns okej har bara världens träningsvärk sen igår (tack henke) och känner mig, dock lite förkyld/allergisk, vi har en hund på besök här ett tag(min syrras boys dog) , och
jag känner av han lite faktiskt:/.
Igår var jag ute och gick med vovven Lukas , i en timma var vi ute och då träffade vi på Linus , och de var as härligt att se han då man inte sett han på ett bra jävla tag=)!

Idag ska jag :
*leta kläder till frikis passet - ska värda på juniorjympan
*Träffa anna på friskan och gå igenom hur studion funkar osv.
*juniorjympa sig lite
*kanske köra ett boxpass med viktor? - tror ej de blir så  , då jag vill vara i bra form på cirkelfysen imorgon.
*kolla på tv

skön dag eller vad!?
Idag ska jag äta nyttigt, inte som igår då jag åt hela tiden, mamma tror att jag är gravid , men de är jag ej,
jag är bara så förälskad i all mat , heeela tiden!=)

Måste skärpa mig!

Så nu blir det en fin frukost/lunch!

hörs lite senare! lägger in en bild på Lukas då=) sööten!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: