Sophie

- Mer än du förtjänar!

JOBBBBBBBB!

Kategori: KUL

Har suttit och försökt hitta massa jobb att söka , och ja de finns massvis , bara de att det inte är i västerås , så ungefär 5 av dom 10 jobb jag sökt är i sthlm, så vi får väl se hur det går för sig.
Skulle sitta fyjävla bra med ett jobb just nu , jag har fan inge o göra om dagarna juuu.

Igår var jag på cirkelfysen med Kimpa och Josse , det gick as bra för oss alla och alla var stolta och nöjda!
Efter de hämtade henke upp mig och vi drog till han , kollade lite tv och tog det lugnt.
Imorse vaknade jag tidigt och på felsida(kan vara för att jag mådde illa hela natten) och sedan somnade jag om.
Runt tio vaknade jag till igen och då kändes de lite bättre.

Drog sedan hem och gjorde lite mat och det blev heta räkor med skinka och champinjoner i också , har ätit hälften av portionen för ett tag sen och ska väl äta resten snart=) mums!!!

Idag blir det ingen träning , de är vilodag idag , får se om jag kanske ger mig ut på en promenad i det otroligt vackra vädret...

Samtidigt som jag har sökt jobb har jag kollat på förlossningskliniken på tvn och då tänker jag bara på
Mikaela som snart(ca 18 dec) ska föda , oh så mysigt!! och spännande!

Imorgon blir det dock träning ,och det ser jag verkligen framemot , det blir medeljympa med josse runt lunchtid och sedan blir det gym ,kanske med Henke=)
Häärligt!!

Ne nu blev jag hungrig!!!


vi hörs sen!


GE MIG JOBB!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: