Sophie

- Mer än du förtjänar!

Jag fått jobb på Net On Net!!!

Kategori: KUL

Var som sagt där idag och pratade med butikschefen och det fick jätte bra!
börjar imorgon klockan sex på morgonen och slutar nio på kvällen
 , så blir en förjävla lång dag!men det ska bli kul:)
Eftersom det är första dagen så kommer det säkert bli en massa roligt att göra:)

Hoppas att allt går bra dom här provmånaderna och att jag sen kan få en fasttjänst!
hoppas också att jag hinner träna så mkt som jag vill göra , och att det går bra med
mina jympapass och så!
Nu ska jag tat lugnt , för imorgon kommer bli en jobbig men rolig dag=).
Puss!!

uppt:
Öppettider
Premiär!
Torsdag 26/11 kl. 07.00


Öppettider under premiärhelgen:

Torsdag 26/11: 07 - 20
Fredag 27/11: 10 - 20
Lördag 28/11: 10 - 18
Söndag 29/11: 10 - 18

komsi komsi=)!! såg massa tält utanför där idag,
kommer säkert vara massa gratissaker och sånt därt kul!!!!

Kommentarer

  • Sara Cederborg säger:

    haha omg 6-9 :O Va ska du få göra för arbetsuppgifter då? =D

    2009-11-25 | 20:44:52
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/
  • Sara Cederborg säger:

    haha omg 6-9 :O Va ska du få göra för arbetsuppgifter då? =D

    2009-11-25 | 20:45:25
    Bloggadress: http://thrillme.webblogg.se/

Kommentera inlägget här: