Sophie

- Mer än du förtjänar!

Helt ensam hemma

Kategori: KUL

Och de är riktigt skööönt!

Helgen har varit grym! Tränade med Henke i fredags och sen blev det fredagsmys med han vi såg två bra filmer=).
Lördagen så hade jag familjejympapass på friskis och svettis - värdade! Efter det drog jag hem ,
fixade mig och sen kom Markus och hälsade på , vi fikade på brynolf bagare och sedan var vi en sväng på elgiganten. Han var sedan snäll och skjutsade mig ner på stan där jag skulle möta upp emm och ell men jag shoppade lite själv och sedan kom anna och hämtade upp mig och buskvällen för Mikkan började.
Vi fixade med snacks och dricka och väntade på att hon och jocke skulle komma hem - surprisee!!
sedan fick hon lite grejer av oss och vi lekte en lek och sedan satt vi o pratade en massa.

Efter det runt nio skulle vi ner på stan till Pitchers och spela på maskinerna - hah!!
Men hade inte mitt pass med mig så blev ej så , så drog till subway och köpte mig lite lunch/middag och
drog hem till Henke!!!
 Idag vaknade jag runt elva och sedan tog vi de chill och sen drog jag hem och fixade min packning och så
drog jag mot friskis och svettis och mötte upp anna , hon visade lite av sina låtar oså hon hade till sitt
kommande första pass och sedan skulle vi jympa , MEN ledare dök inte upp så de blev gym för mig ist ,
cyklade en halvtimma och sedan gymmade jag typ en timma , körde ashårt benpass och sedan köpte jag mig
en gainomax -VANILJ och drog hem , nu har jag ätit lite middag - superyougurt och kollar på top model.
får se vad som händer ikväll , ska nog duscha snart iaf!
VI HÖRS SEN
puss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: